lunes, 24 de noviembre de 2014

Bolso de trapillo con asas redondas

Hola a tothom!!!, fa temps que volia fer-me una bossa de ganxet, i uns d'aquests últims dies que vaig anar a comprar trapillo, vaig veure una bobina que em va cridar l'atenció, de floretes i molt colorida, i clar, va caure a la bossa per portar-la cap a casa.

Després de gastar una mica per fer una capsa de mocadors quadrada, vaig pensar en quin altre ús li podia donar i em vaig enrecordar que tenia unes nanses rodones de color negre, que vaig comprar aquest estiu per fer-me una bossa en algun moment. Per tant ja tenia tot el material necessari i em vaig posar a mirar videos al YouTube que m'expliquessin com fer-ho i remenant ho vaig trobar. El tutorial escollit està explicat per una noia que ho fa molt bé i resulta molt fàcil d'anar seguint, a més, això de parar quan ho necessites és genial. La noia i autora del tutorial es diu Sonia Knitandlove, us convido a que veieu les feines que fa.

Després de seguir les seves indicacions i unes quantes estonetes, el vaig acabar dissabte, i tot s'ha de dir, estic molt contenta amb la feina feta, us recomano que us feu un, no és difícil de fer, us ho feu vosaltres mateixos i del color que més us agradi, per tant està super personalitzat i no és car, ho té tot, és perfecte. Us deixo amb la foto del meva última bossa, espero que us agradi i una abraçada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario