miércoles, 23 de abril de 2014

Sant Jordi

Bona tarda, espero que hagiu passat una bona diada de Sant Jordi!!!.

Us ensenyo totes les cosetes boniques que hem fet per a aquest dia tan especial: A les primeres fotos podeu veure com es fa un punt de llibre amb forma de drac, a casa el vaig fer amb goma Eva, i al carrer als tallers de paper, de les dues maneres queda molt bé i és molt fàcil de fer. Després, tenim el punt dolç, amb uns cupcakes boníssims de crema catalana.  I per últim, la part romàntica, la rosa que m'ha fet el meu fill a l'escola i una mostra de les roses de mitja que hem fet el meu marit i jo.

Encara no s'ha acabat el dia i us queda temps per a que us arribi el vostre llibre, rosa o drac. BONA I FELIÇ DIADA DE SANT JORDI 2014!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario